miercuri, 3 noiembrie 2010

Oala de lut.Cetatea Histria.Clay pot.Pote de arcilla.

31 de comentarii:

nouvelles couleurs - vienna atelier spunea...

la foto é bellissima piena di fascino della storia, compöimenti sei bravissimo

Lőrincz Csaba spunea...

Se pare foarte vechi, vedem un sit arheologic ?

Zondra Art spunea...

Woow...dear Costa very interesting nad beautiful photos!

Luis Gomez spunea...

Hermosa!

pietrzyk spunea...

Interesting picture.Greetings Andrzej.

Luisa spunea...

Bela foto que, conta uma história.

Abraço

Luísa

Iva spunea...

Very nice shot:)

Joop Zand spunea...

Simple but nice ...very good lighting.

Greetings, Joop

jennyfreckles spunea...

Lovely texture in this. I thought at first it was a mono shot but then I see it has a touch of colour too.

George spunea...

I really like this photo -- the color and detail are beautiful. Very well done!

Out on the prairie spunea...

Nice shot, a broken legend.

Mª Angeles y Jose spunea...

Que bonita composición, cargada de sencillez y belleza.

Besos

Wersemei spunea...

Hay mucha historia encerrada en esa imagen. Muy buena. Saludos!

Chris spunea...

Fantastic shot Costea! Beautiful compo!

Johnny spunea...

Magnífica color y textura¡¡¡

Costea spunea...

Superbă, îmi place când cineva vorbeşte despre asemenea elemente :).

Ignacio Santana spunea...

Interesante fotografía...me gusta...tiene muchas posibilidades!!!

Felicidades y un abrazo, Costea!!! ;)

DavidLzr spunea...

Bonitas texturas... y qué historia debe encerrar este pote de arcilla!!!
Un saludo!!

Rick spunea...

Beautiful textures and patterns !

Paco Sales spunea...

Un encuadre, nitidez y composición genial al igual que el procesado de la misma, un gran trabajo amigo Costea, un abrazo

catalin fudulu spunea...

Pare că abia s-a stins focul...

CZi spunea...

its so amazing :D wow. regards

Bibi spunea...

Beautiful pot, and perhaps like the hands I've shown today, could tell many tales if it could talk.

Janny spunea...

Very beatuful I like et
Greetings Janny

Jordy spunea...

Muy Bonita!!
Besos.

Cristien spunea...

Due to its simplicity, very nice! Regards Cristien.

Ernesto y Felisa spunea...

Beautiful, it was broken, it was rebuild, it's alive.
I liked your photo, it tell one happy storie.
Felisa

Suz spunea...

I want to reach out and touch it
place my hands around history

ñOCO Le bOLO spunea...


· Me gusta ese tratamiento gris. Buen enfoque.

· Saludos

CR & LMA
________________________________
·

JM spunea...

Love the simplicity and tones in this image!

pescarhoinar spunea...

Buna ziua,
Mi-am cumparat si eu o oala de lut nezmaltuita, sau vas roman, cum i se mai zice.
Am pus-o la inmuiat in apa rece, dupa care sotia a vrut sa faca o friptura, insa dupa cca.1 ora scotea un miros greu si fum.Am scos friptura din vas si am pregatit-o in alt vas.Am crezut ca nu stim noi sa o folosim si am pus-o deoparte.
Astazi am vrut sa o testez, dar fara a prepara ceva, asa ca am pus-o din nou la inmuiat cca. 45 min. dupa care am introdus-o in cuptor fara nimic in ea, cu capacul pus.Am facut asta in speranta ca daca o incalzesc mai mult poate dispare mirosul.Toate bune, dar cand s-a incalzit suficient a scos un fum inecacios si urat mirositor(scuza-ma, ca de hoit)de a trebuit sa tin geamul deschis toata ziua.
Nu stiu de ce produce mereu acel fum si miros urat, mentionez ca am pastrat-o in conditii foarte bune, fara mucegai, pete de mancare sau ceva suspect.
Banuiesc ori ca vasul nu a fost suficient copt in cuptor atunci cand a fost produs, ori olarul(am luat-o de pe piata de la niste olari din Covasna, cu carticica de retete, ambalata exact cum am vazut pe net) a folosit un lut amestecat cu vreo substanta.
Sugestii va rog, daca se poate!