miercuri, 14 aprilie 2010

Insecte Macro sau Close-up..(Insects,Macro or Close-up)

11 comentarii:

Hemera spunea...

super :)

Naturedigital spunea...

Great Macros..
Costas.

José Ramón spunea...

Bună ziua povesti interesante.



Creativitatea si imaginatia la poze cu Jose Ramon Multumesc pentru vizita si comentarii
În ceea ce

Scott spunea...

Super detail and color. Great job!

richard spunea...

Marfa. Am si eu una cu doi armurati de aia unu peste altu, tot pe un spic.

nouvelles couleurs - vienna atelier spunea...

I like the green!! graet!

indiscreta spunea...

Imi place. Tre' sa verific si eu "unealta" mea pe asa ceva! Ramasesei nevizitat, dar de-acum...! :D

Costea spunea...

Grozave macro-uri :).

Lavinia Ban spunea...

foarte faine!

eduard spunea...

Foarte reusite !

Mircea Branda spunea...

superbe