vineri, 2 aprilie 2010

Goange...

12 comentarii:

S-Hell spunea...

frumoase incadrari in ultimele doua..cu un punct in plus pentru delicatetea ultimei..aa,sa nu uit, felicitari pt backgroundul sonor, te poarta..sarbatori fericite!

Costea Andrea Mihai spunea...

multumesc!!!

Ganduri de nisip si idei in valurile marii spunea...

Multumesc ! :)
Felicitari pentru pozele minunate :x !

Wind spunea...

Sa ai Lumina in fiecare zi nu numai de Sarbatorile Pastelui!Sa sarbatoresti cu fericire!

catalin fudulu spunea...

Aleg prima imagine...
La celelalte două nu-mi place câte un detaliu...

MF spunea...

Sunt frumoase toate dar imi place cu precadere cea cu fluturele. Sarbatori fericite si pline de lumina!

Melody Paz spunea...

Gracias Andrea por seguirme, estoy muy contenta eres mi seguidor número 100 !! y tus fotos son preciosas, eres un gran fotógrafo. Un gusto seguirte. Beso.

Brisa spunea...

Ciertamente las mejores cosas de la vida, son las que la naturaleza nos brinda y podemos disfrutar a diario...
Hermosas, fotografías que muestran el maravilloso mundo que nos rodea!!
FELICIDADES, UN BESO.

Gabriela Pana spunea...

imi place in mod special fotografia cu gaza si margareta...

Marian spunea...

ce aparat folosesti?

doina spunea...

imi place mult "lumea celor mici"....am si eu o buburuza exact ca cea din a doua fotografie!:)

lapsus spunea...

Hi, the photo with the LadyBug (I think this is the name in english) is just amazing. I'm anxious to find one and take some photos with my macro lense. I also like the music :)

See ya.

lapsus